PR-pakker

Et af de allervigtigste aspekter ved at udgive en bog er, at der er læsere, som bliver opmærksomme på, at den eksisterer! Derfor er dit markedsføringsarbejde næsten lige så vigtigt som det at skrive selve bogen.

Bag enhver bogudgivelse gemmer der sig som regel en god historie, enten om selve bogen, bogens tema eller om dig som forfatter. Den historie kan samtidig være den, der er med til at gøre bogen synlig og vække opmærksomhed på avisredaktioner, hos anmeldere, i interesseorganisationer, hos foreninger, hos bloggere, på sociale medier med videre. Ofte skal der mere til end blot at fortælle, hvad bogen handler om, og det kræver et godt blik for den gode historie at viderebringe det budskab. Skriveforlaget tilbyder en række genretilpassede PR-pakker, som klæder dig på til markedsføring for lige netop din bog over for relevante medier og bogbloggere.

Den store PR-pakke (alle genrer)

PR-pakke for skønlitteratur

PR-pakke for fag- og debatbøger


Vil du selv stå for at markedsføre din bog?

Det er du naturligvis velkommen til. Og som et stærkt redskab i dit eget PR-arbejde kan du købe Skriveforlagets eksklusive PR-guide for 199,95. PR-guiden er en 88-siders bog med masser af tips, råd og vejledning til PR i traditionelle medier, på sociale medier, boghandlerbesøg, foredrag og meget mere.

Læs mere

På forfatterfællesskabet Uniteandwrite kan du læse brugbare og spændende artikler helt gratis. Måske du vil finde nedenstående inspirerende: